söndag 23 januari 2022

Less Perfection & More Authenticiy

Ännu en gång har jag grävt djupt bland mina pappersrester och annat som jag samlar på mig. Jag tänkte att det var dags att göra en art journal sida i min Canson Mixed Media journal.

🇬🇧 Once again, I have dug deep among my scraps of paper and other things that I collect. I thought it was time to make an art journal page in my Canson Mixed Media journal. 

Less Perfection & More Authenticity

 

Det blev en ljus och fin sida  i neutrala, behagliga toner. Men ... nästa gång måste jag försöka få mina fina papper i bakgrunden att synas mer. Välkomna till YouTube: 

🇬🇧 It turned out to be a bright and nice page in neutral, pleasant tones. But ... next time I have to try to make my nice papers in the background more visible. Welcome to YouTube: 

 


Önskar er alla massor av kreativitet!
🇬🇧 Wish you all a lot of creativity!

Marie

------------- Material ----------------- 

Canson Mixed Media Journal 7 x 10

Amsterdam Clear Gesso

Amsterdam White Gesso

Stencil from Bea Grob Mixed Media and More - Marks 1

Stencil from Bea Grob Mixed Media and More - Heart Damask

Royal Talens acrylic set with 12. I use Burnt Sienna and Burnt Umber 

Sharpie Fine Point

Gelly Roll 10 White 

Gelly Roll 08 Black

• Faber Castell Graphite Aquarelle 6B 

• DecoColor - Liquid Gold 

Water Brush 

• Finnabair Art Daily Collection - Sentiments Sticker Pad

#artjournal #leftovers

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar