fredag 29 april 2022

Books makes your FANTASY grow - Mission Inspiration challenge

Idag är det dags för Mid Month Mini Mission för april månad, den andra utmaningen i månaden i gruppen Mission Inspiration på Facebook. Vi får lite olika inspirationsord att välja på som denna gången var: Fracture, Face, Fantasy, Fuchsia och Firefly. Jag fastnade för Fantasy och tänkte då Imagination alltså fantasi på svenska.

🇬🇧 Today it's time for Mid Month Mini Mission for the month of April, the second challenge of the month in the group Mission Inspiration on Facebook. We get a few different words of inspiration to choose from which this time were: Fracture, Face, Fantasy, Fuchsia and Firefly. I chose Fantasy but like in Imagination.

Books makes your FANTASY grow

 

Att läsa böcker är det bästa sättet att väcka fantasin hos oss, unga som gamla. Med denna tanken så startade jag mitt mini uppdrag för april. Jag gjorde min lilla sida som ett kollage av diverse saker jag hittade i mina lådor bl.a en liten pojke från Tim Holtz Paper Dolls.

🇬🇧 Reading books is the best way to awaken the imagination in us, young and old. With this in mind, I started my mini mission for April. I made my small page as a collage of various things I found in my stash, including a little boy from Tim Holtz Paper Dolls.

Välkommen till YouTube / Welcome to YouTube





 The Mission 


Hoppas alla mår bra och njuter av våren / Hope everyone is well and enjoying the spring
 

/ Marie 


--------- Material ----------

• Tim Holtz Distress inks: 

Vintage Photo

 Gathered Twigs 

Broken China

Walnut stain

Black Soot

Tim Holtz Paper Dolls

• LaBlanche Embossed Puffy Sticker 

• UniPin Fine Liner, brown 

Pentel Arts Hybrid Technica gel pen, set with 5

Travellers Note book Die from Eileen Hull/Sizzix

 
#artjournal #mixedmedia #missioninspiration #kollage #collage

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar