torsdag 23 juni 2022

#2022doodlechallengejun - White on Black

Utmaningar hjälper mig ta tag i mina kreativa mål. Doodle, zentangle är två fina ord på något som nästan alla gör eller har gjort, att rita krumelurer. Jag snubblade över en trevlig utmaning där alla kan vara med #2022doodlechallenge. Ny utmaning varje månad, så roligt. Lite längre ner i inlägget ser du hur utmaningen såg ut för juni månad och min tolkning så här:

Mandala 


 

Som ni ser lite längre ner i inlägget så skulle man använda vit penna, jag valde därför att doodla på ett svart papper. Välkomna till YouTube:



Värd för utmaningen är Leigh's Art Studio och Art and Junk Journals with Julie . Du kan få mer information om utmaningen #2022doodlechallenge på deras respektive kanaler.


Så här såg utmaningen ut för juni månad:

Doodle type/shape - Circular
Highlight with - WHITE
Feature or theme - Mandala, paisley or zentangles

Bonus/substitute are a choice of any 2 or none of these:
• Free style it - don't follow the prompts
• Add splatters
• Add words or writing
• Add stenciling
• Add stamping

• Uni-Ball Signo White broad pigment ink

Zentangle - böcker, tips

 

Önskar er alla massor av kreativitet!

Marie a.k.a Mixed Creativity by Marie

#doodle #zentangle #2022doodlechallenge #utmaning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar