tisdag 4 oktober 2022

Scavenger Hunt challenge - đŸŽč đŸŽ·Theme MUSIC đŸŽč đŸŽ· #2022collagechallengeoct

Ny mĂ„nad och ny skattjakt eller som det heter pĂ„ engelska Scavenger Hunt. Oktober mĂ„nads tema i utmaningen Ă€r  - Musik. Vad vi skulle hitta för saker kan ni dels se i videon men ocksĂ„ lĂ€sa lite lĂ€ngre ner i inlĂ€gget. 

... and all that Jazz!


Jag gick pÄ skattjakt efter lÀmpliga stÀmplar och annat jag kunde hitta. Jag plockade Àven fram ett gammal mönsterpapper frÄn Graphic 45 som gÄr i temat musik.

VÀlkomna till YouTube för att se hur jag fick ihop mitt kollage och vad jag anvÀnde för material:



VÀrd för utmaningen Àr Leigh's Art Studio och Art and Junk Journals with Julie . Du kan lÀsa och titta mer om utmaningen #2022collagechallenge pÄ deras respektive kanaler pÄ YouTube.


SÄ hÀr sÄg utmaningen ut för september mÄnad:


Önskar er alla massor av kreativitet!

/ Marie a.k.a Mixed Creativity by Marie 

#collage #kollage #2022collagechallenge #utmaning #scavengerhunt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar