fredag 27 januari 2023

Mixed Media tag skapad av rester - #MixedMediaArtistsCollab Video Hop 🎬▶▶▶

Nytt Är och ny mÄnad och ett nytt #MixedMediaArtistsCollab Video Hop pÄ YouTube. En gÀng kreativa mÀnniskor frÄn hela vÀrlden vill ge dig inspiration till att skapa mixed media projekt.
Mitt projekt Ă€r en mixed media tag skapad av rester frĂ„n tidigare projekt. 


Jag har en lÄda pÄ mitt bord dÀr jag lÀgger saker frÄn tidigare projekt, saker jag fÄr med posten, förpackningar och allt annat jag tycker Àr "bra-att-ha". DÄ och dÄ skapar jag nÄgot med hjÀlp av de sparade skatterna i lÄdan.

VĂ€lkomna till YouTube



 Ă–nskar er alla en hĂ€rlig mĂ„nad med massor av kreativitet!

/ Marie

 ------------- Material -----------------

 • Rester

Tim Holtz Paper Dolls mini

• Distress inks

• Finnabair Wax 

Bronze Age

Rich Copper

 

----- #MixedMediaArtistsCollab -----

🇾đŸ‡Ș VĂ€lkommen till #MixedMediaArtistsCollab ett videosamarbetet organiserat av Archana Sehgal frĂ„n "Archu's Art World". Vi samlades för att dela med oss av vĂ„r erfarenhet och tekniker för Mixed Media, som kommer att inspirera dig pĂ„ flera sĂ€tt.
Det kommer en ny video under detta samarbetet sista fredagen i varje mÄnad frÄn och med den 27 januari. Om du blir inspirerad av dessa fantastiska Mixed Media videos och tekniker, skapa ditt eget projekt och anvÀnd dÄ vÄr hashtag #MixedMediaArtistsCollab pÄ dina sociala media
.
Gilla ocksÄ vÄra videos, lÀmna oss en kommentar och Ja!! Glöm inte att prenumerera pÄ varje kanal om du inte redan har gjort det.
 

🇬🇧 Welcome to #MixedMediaArtistsCollab a video collaboration organized by Archana Sehgal from "Archu's Art World". We gathered to share our experience and techniques for Mixed Media, which will inspire you in several ways. There will be a new video during this collaboration on the last Friday of each month from January 27th 2023. If you are inspired by these fantastic Mixed Media videos and techniques, create your own project and use our hashtag #MixedMediaArtistsCollab on your social media. Also like our videos, leave us a comment and Yes !! Do not forget to subscribe to each channel if you have not already done so.

#MixedMediaArtistsCollab #mixedmedia #steampunk #videohop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar