lördag 10 augusti 2024

Smultronställe - Art Journal

Man skulle kunna tro att när man har semester så borde man ha massor med tid för att pyssla och måla men så är inte fallet för min del. Delvis för att jag har inte känt mig så motiverad och delvis för att jag har så mycket annat som måste göras. Den här veckan har jag gjort en art journal sida, en sida som gick relativ fort att göra och där jag försökte att inte tänka så mycket

//DT-Jannike





Material:

En art journal typ som denna Dina Wakley Media Journal 7,75"x10,25" KRAFT

Rice Paper - A4 - Forest flowers and fruits - Stamperia

Uni POSCA Penna

Stargazer Collection - Celestial Elements - 7 Dots Studio



#skaparlusten #mixedmedia #scrapbooking #mixedmediaart #paperart #papercraft #craft #skaparlustenskreativavänner #mixedmedia #artjournal #artjournalpage #mixedmediartjournalpage #7dotsstudio


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar