måndag 15 mars 2010

Kungligt värre med lilla månadskitet

Såhär i kungliga bröllopsbestyr så skadar det inte att skapa med kungliga papper. Det här lilla månadspaketet får mig direkt att tänka på kungligheter och annat högtidligt såsom bröllop och sånt.

Så min kungliga layout får helt enkelt handla om vår lillprins Aston. Det här fotografiet har legat i mina gömmor i snart 1,5 år. Tycker om det massor, men det har inte blivit av att jag scrappat det förrän nu...


Minirosorna i paketet är helt underbart läckra (beiga och bruna). Jag har piffat till dom med lite glitterlim.


Läckra bokstäver blir lite extra piffade med krackeleringslack på....


Här ser man höjden på de små rosorna och de helt fantastiskt fina Prima-"pebblesen"


Så har du inte köpt det här kitet än så passa på, för det är helt helt fantastiskt!!

4 kommentarer:

Ullkika sa...

Vilken härlig Lo på Den lille prinsen...
Nog blir man sugen på det här kitet alltid!! får se vad plånboken tillåter bara ;)
KramiZ Ullkika

Linda sa...

Det är en superhärlig layout! Kitet får jag snart i brevlådan... :)

Eivor/Ejja sa...

Fantastisk LO!! Så vackert foto och detaljer!

Hej från mig,
Eivor/Ejja

Smulan sa...

Men vilken fin layout! Lille prinsen ser ut att ligga i en kunglig säng, jättefint!