söndag 12 februari 2012

Vårkänslor i vinterkyla

När det var som kallast (ibland ner mot 20 minus) gav Ilona mig papper från Pion Design "Från Mitt hjärta II". Vackra papper i ljuvliga skira färger med underbart tryck av blommor, fjärilar och hjärtan. De kan varmt rekommenderas.

Pappren liksom skötte sig själv, allt passade ihop med allt - om ni förstår vad jag menar. Det var dock en svårighet, de var så vackra och så fina tryck att jag först hade svårt att se var man kunde sätta foton utan att "förstöra" pappret, problemet löste sig dock efter ett tag när jag blev van vid pappret.

Jag tycker inte heller det behövs så mycket dekorationer på sidorna men lite blommor fick jag ändå dit. Det mesta av dekorationerna hamnade på framsidan.

En härlig bukett av olika sorters blommor pryder albumet.
 Kolla gärna in videon för att se hela albumet.



PS: Om ni tycker att videobilden är liten kan ni klicka på ikonen "YouTube" nere till höger på videon, det länkar er till YouTube där man kan se samma video i en större bild. DS

Material:
Ha en bra dag!

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar