måndag 18 maj 2015

Idag blir det lite INFO





För en tid sedan skickade jag ut ett NYHETSBREV till alla kunder och idag tänkte jag posta det här, så det når alla.


Först vill jag be om ursäkt till dig som har gjort beställning och som har fått vänta lite längre än vanligt eller kanske till och med blivit lite fel i beställningen.

Det har varit lite kaotiskt här omkring. Scrap och Pärl Eventet i Annexet sätter naturligtvis sina spår i både ordningen i butiken och uppdateringen i webbutiken.....Tätt följt av några intensiva daga med Frank Garcia och hans härliga kurser i Lund. Men nu börjar sakta ordningen infinna sig igen
.
Men - även i fortsättningen kommer det att vara lite förändringar i våra rutiner, både i fysiska butiken och webbutiken.

Jag har en längre tid varit iväg på många olika provtagningar, undersökningar och alla möjliga sorters röntgen. Långt om länge såg man att en stor tumör växer i levern och fick beskedet att ett stort kirurgiskt ingrepp planeras. Efter detta ingrepp får jag reda på vad det är dom har hittat....

Har fått information om att jag kan räkna med en konvalescens på ca 1 månad....... Detta kommer naturligtvis att påverka livet den närmaste tiden,så också butiken, men det hoppas jag att du inte skall märka så mycket av.

Webbutiken kommer att vara öppen som vanligt men behandlingstiden av din order kan dröja något längre. Jag hoppas på din förståelse för detta! Mina medhjälpare gör allt dom kan för att serva Dig på allra bästa sätt!

Den fysiska butiken kommer att vara öppen men med något justerade öppettider....

Måndag och Tisdag stängt som vanligt. 
Onsdag 15.00 - 20.00 Pyssel i butiken i vanlig ordning. 
Torsdag och Fredag 13.00 - 18-00 
Lördag 10.00 - 13.00
DESSA NYA TIDER GÄLLER fr.o.m 20 MAJ!!

Tack för att du läst ända hit! 

Önskar dig en varm och skön sommar!
/Ilona

https://www.facebook.com/pages/Skaparlusten/117565068257705?pnref=lhc

1 kommentar:

Susanne sa...

Ojdå, hoppas det inte är något allvarligt och att allt kommer att gå bra med operationen!