söndag 24 september 2017

Venture = att våga - Mission Inspiration september 2017

Ibland kan det hjälpa att vara lite "venture", att våga nya saker fastän de kan vara skrämmande. Jag hade mina tvivel när jag läste de åtta stegen för utmaningen Mission Inspiration för september. Men efter lite tankearbete och påhittighet så löste det sig.















Alkoholinks - jag har rätt mycket men här var det stopp. Men det gäller att vara lite påhittig så nu fick jag tillfälle att testa inks från 13 Arts. Fram åkte också handdesinfektionsmedlet från Apoteket - det innehåller ju en del alkohol. Hur gick det?

Välkomna in till YouTube så visar jag er hur jag löste mina problem:



Ha en trevlig och kreativ dag!

/ Marie

Material:

Någon form av art journal eller mixed media papper t ex Canson XL 7x10
13 Arts  Ayeeda Ink i färgerna: Brown, Scarlet och Sky Blue
Stencil Starburst från Andy Skinner
3D Gloss Gel från Finnabair
Metallique Wax: Old Silver och Rich Copper
Tim Holtz Thinlits ex Traveler words
Tim Holtz Die Framworks Lattice
Penna svart, ex Otho Fude Ball

Inga kommentarer: