onsdag 19 september 2018

Romance - Mini Mission Inspiration september 2018

Inspirationsordet för september månads mini mission är "Romance" - och förklaring på hur man kan tolka det.  Min första omedelbara tanke gick till Reprints papperkollektion - Romance in Sweden.




Jag stämplade bakgrundspappret med en liten textstämpel, som en svag skugga som bara är där.

Som dekoration använde jag en stencil från Tim Holtz tillsammans med modeling paste.

Lite kvarbliven gambric (tyg) från art journal kursen med Papillon fick vara bakgrund till en vintage bild.

Ett hjärta från några stickers, som jag nästan aldrig använder men som tydligen är bra att ha till hands.

Jag klippte bort namnet på pappret och satte det som text på min sida - "Romance in Sweden"





















Mission accomplished/ Uppdrag slutfört!!

/ Marie


Så här såg uppdraget ut


Inga kommentarer: