onsdag 16 oktober 2019

All Right Reserved

Ibland händer det - man blir nöjd och tycker om det man skapat. Då blir man plötsligt rädd att förstöra det och vet inte hur man ska göra. Ungefär i det dilemmat hamnade jag med ett papper jag skapade under kursen med Autour de Mwa på 13@rts Mixed Media Party i Polen i början på juni.

Det slutade med att jag tittade på resterna från de övriga kurserna och på ett av papperna hittade jag precis det jag behövde.



För att göra det lite mer intressant rev jag kanterna på mitt papper och monterade det med 3D kuddar på en bit vit cardstock.

Jag tror det var stencil #32 från AALL & Create som jag använde till bakgrunden. Gillar verkligen färgkombinationen.

Gelli Plate /Gel press /Gel Printing Plate, kärt barn har många namn, finns i många olika storlekar och från olika bolag.
Stenciler från 13@rts
Stenciler och stämplar från AALL & Create

Önskar er alla en riktigt trevlig och kreativ dag!

/ Marie

Inga kommentarer: