fredag 31 januari 2020

Street - Mid Month Mini Mission januari 2020

Mid Month Mini Mission - svårt att hålla tungan rätt i mun, men kallas även MMMM, vilket får mig att tänka på choklad.

MMMM-utmaningen har fått lite nytt utseende. En bokstav som för januari är S och ord för inspiration: Static, Street, Song, Salvage, Shadow.

Street


Jag har alltid haft lite svårt med perspektiv och tyckte att detta var ett perfekt tillfälle att testa. Jag sökte på nätet och hittade One Point Perspective teknik. På ett bokpapper ritade jag min Street. Det blev inga ståtliga gamla byggnader men lite moderna hus blev det i alla fall.
Jag stämplade STREET på det andra lagret av en servett och limmade på husgaveln med decoupagelim.


Ni hittar gruppen Mission Inspiration på Facebook. 

Så fort janauri gick, nu börjar vi på en ny månad och snart är det vår!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar