tisdag 12 maj 2020

Embrace your journey - Art Journal med Skaparlustens kreativa vänner

Jag testade något nytt, för mig i alla fall, resistteknik med vaselin. Varför detta äventyr? Vi röstade fram steg till vår andra sidan under Art journalträffen 29 april. Steg nummer ett blev - resistteknik.

Embrace you journey




Massor med "runda saker av papper" och "pilar", två av de andra stegen.
Hur gjorde jag och vad använde jag? Välkomna till YouTube där får ni svar på eventuella frågor


Material jag använt: 
XL Canson Mixed Media journal 7x10
Akrylfärg - länk till hela kategorin i butiken. Välj dina favoriter
Tim Holtz stencil set 15
Tim Holtz Metallic Stickers - Quotations

Hoppas alla mår bra!
/ Marie

#stayhomeandcreateart #keepcalmandcreateart #coronatider


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar