lördag 6 juni 2020

Have on open heArt! - Mixed Media tag - Art journalträff med Skaparlustens kreativa vänner

Min tredje sida eller snarare projekt från Art journalträffen 27 maj, i gruppen Skaparlustens kreativa vänner på Facebook. Vi röstar fram stegen till sida 2 och ibland blir det så många att vi kan göra ett tredje projekt.

Have on open heArt!


Jag har länge haft en idé om hur jag skulle kunna använda Tim Holtz 3D Texture folder och nu passade det perfekt för ett av stegen av "embossing folder eller pulver".  Det blev faktiskt båda sorternas embossing.


Hur jag gjorde min tag och vad jag använde kan ni se om ni klickar er vidare till YouTube, välkomna!


Om du gillar steampunk / mixed media och gillar utmaningar, finns det en grupp på Facebook speciellt för dig: SASPC Open Studio och en blogg SanDee & amelies Steampunk-utmaningar

Önskar er alla massor av kreativitet!

/ Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar