söndag 26 juli 2020

Hello Friend - Två maskulina kort med rolig teknik

Lika med så olika. Idag tänkte jag visa er två kort, ett på svart kortbas och ett på kraftfärgad kortbas.
Tekniken jag har använt är att väva ihop pappersremsor, alltså samma teknik som jag använde till Maja Designs kort "You are a star" - se bild längre ner i inlägget.

Hello Friend - Happy Everything!

 


Hello Friend - The Journey is the Destination




Välkomna till YouTube där jag visar er hur man kan använda sina sparade pappersremsor för att lätt kan göra maskulina kort :




Mitt första kort med papper från Maja Design såg ut så här:



Videon där jag visar hur jag gör kortet:





I videon ser ni vad jag använder för material och jag skriver det också på skärmen.

Hoppas alla har en bra sommar, trots väder!

/ Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar