lördag 5 september 2020

Open your mind - Art Journalträff med Skaparlustens vänner 3 juni - sida 1

Att inspireras av ett vackert Mood Board i ljusa trevliga färger är en sak, att försöka få ner ideérna på papper och att få det ljust och luftigt det är en helt annan sak.

Open your mind!


Jag har länge velat testa Crackle Paste men det är svårt att hitta någon där man kan använda värme fönen för att få det att krackelera. Jag är otålig och vill inte vänta för det att självtorka. Äntligen har jag hittat någon som fungerar - Stamperias Crackle Paste White

Välkomna till YouTube så ser ni hur jag gjorde min sida, där ser ni också vad jag använder för material:



Vi skulle inspireras av juni månads Mood Board som ser ut så här:



Önskar er alla massor av kreativitet!

/ Marie




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar