måndag 30 augusti 2021

Självporträtt / Self Portrait

🇸🇪 MMMM = Mid Month Mini Mission i gruppen Mission Inspiration på Facebook. Denna gången var utmaningen "Portrait", att tolkas fritt. Precis skaffat ett nytt akvarell set så jag använde det och gjorde ett ett självporträtt. 

🇬🇧 MMMM = Mid Month Mini Mission in the group Mission Inspiration on Facebook. This time the challenge was "Portrait", to be interpreted freely. Just got a new watercolor set so I used it and made a self portrait.


🇸🇪 All färg på min lilla sida är gjord med akvarell och sen använde jag några små stämplar. Om man tittar riktigt noga så har den lilla fågeln på min axel en krona av guld. Jag stansade ut ordet med Tim Holtz Thinlits dies Alphanumeric Label. Misson Accomplished!

🇬🇧 All the colour on my little page is made with watercolour and then I used some small stamps. If you look really closely, the little bird on my shoulder has a crown of gold. I die cut the word with Tim Holtz Thinlits dies Alphanumeric Label. Mission Accomplished!

Jag hoppas alla mår bra / I hope everyone is okey

Marie

Material
Watercolour paper 300 g / 140 lb
Art Aqua set
Raphael Campus watercolour brushes
Pentel Arts Techniqa Hybrid pens
Old Stamps
Tim Holtz Thinlits dies Alphanumeric Label

#keepcalmandcreateart #missioninspiration #watercolour


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar