måndag 8 oktober 2007

OKTOBER TÄVLING!!!

Är ni sugna på en tävling?
Det är jag! För jag tyckte det var så roligt att få se er kreativitet!

Denna gången blir det kortare tid....men det tror jag ni klarar. Senast söndagen den 4 nov vill vi ha bidragen! För att kunna delta behöver ni:
*
något av månadspaketen.....gammalt eller nytt
och det är OK att använda "eget" material också!


* inspireras av bilden.....

* inspireras av detta citat.....".Unga går snabbare än gamla, men gamla känner vägen!"
Ordspråk från Uganda

* Lo, kort eller alterated....allt är tillåtet!

Jag kommer att visa bidragen anonymt här i bloggen och jag vore tacksam om ni inte lade ut dom på hemsidor, forum, bloggar eller gallerier förrän tävlingen är avgjord!
Vinnaren meddelas både här i bloggen och via mail.


Detta är bilden till att inspireras av!


Glöm inte.....kommentarer är välkommna!

Priset denna gången är förvaring från Cropper Hopper fyllt med papper och dekorationer till ett
värde av 1000kr!!


Lycka till!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vilka härliga bilder! Inga dåliga priser du har :-)

Lilo sa...

Där fick jag svar på frågan jag ställde inne på Allt om scrap. ;)
Hoppas jag hinner vara med! En tävling med lite att klura på, så kul!! =)

fialoppan sa...

Wow vilken fin bild, inspirerande!