onsdag 30 april 2008

Annas album om BebisGömman!

Eftersom bebisen fortfarande inte har kommit *suck*
så har jag passat på att göra mig av med lite av all
den kreativitet som just nu flödar över hos mig!!

Jag fick ju oxå skapa av Basic Grey´s helt
fantastiskt vackra serie "Sugared", jag fullständigt älskar
dessa underbara papper, de passar mig perfekt!!









Detta har jag använt o ALLT finns i shoppen:

Chipboardalbum, Fibers och Papper : Basic Grey
Blommor och Brads: RePrint
RhineStones: KaiserCraft
Grungeboard: Tim Holz
Stämplar: "Big & Wild Thing´s", Gel-á-Tin´s
ClearAlfabet: YouDo
Dabber´s "Cranberry"
Scrappers Floss "White": Karen Foster
Cardstockremsor "Just the Edge" : Bazzill

Privata saker:
Clearknapp, Uniqestämpeln, Punchinellan
Rub-on "Small miracle"
Chipboardstjärna
Kulkedjor
TACK Anna!
Bara helt UNDERBAR!
Lycka till när det blir dax!

Kram från Ilona!

1 kommentar:

  1. Å så ljuvligt! Så vackert!!! Fantastiskt, jag finner inga ord!

    SvaraRadera