lördag 28 juni 2008

Sol, Vind och Vatten!! Vinnare....

TACK för era bidrag!
Mitt i sommaren med så mycket annat som lockar, har ni ändå tagit er tid att skapa och skicka in era bidrag!

Och dom är så underbara båda två!
Så lika...men ändå olika...
Ni har förmedlat både känslan, värmen och smaken...

Så jag har enväldigt bestämt att ni båda två får ett litet pris!

Maila adress till mig!



Jenny Svensson/Jeja
har också varit på stranden....och njutit!

En underbar tolkning från
Ullis/LillBlomman!



Då var det dax igen!

Under Juli månad skall jag själv utmana er med olika utmaningar!

Som tema för Juli tänkte jag mig

Sol, Vind och Vatten!

En perfekt sommar för mig är nämligen massor av Sol, då jag är en soldyrkare av stora mått! Vind som fläktar skönt i värmen och Vatten....finns det något mer avslappnande än ljudet av vågorna och den mjuka, varma sanden på stranden?!!

Veckans utmaning är att inspireras av denna bilden!
Fånga en känsla, ett minne eller någon färg eller form och gör den till din egen!
Ja, gör vad du vill med bilden!
Allt är välkommet! Kort, LO´er och altrat.


Ni har hela veckan på er att skapa!
Senast söndagen 6/7 kl 21.00 vill vi ha ditt bidrag som du mailar till
info@skaparlusten.se

Ilona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar