söndag 22 juni 2008

Veckans utmaning

Titta en sån härlig sommar LO! Från Helena alias Puman!
En härlig tolkning av Sofia Svennberg!
Ett fint bidrag från Jenny En läcker lift av Pia Lind (engdam)
Ett jättefint bidrag från Åsa - gustafsmamma
Ett härligt somrigt bidrag kommer från Martina/ Liama!




Så var det söndag igen och dags för en ny veckoutmaning.

Månadens tema är

Sommar

Skapa med tanke på skolavslutning, student, skolresor, semester osv

Den här veckans utmaning är en

Scraplift

Jag vill att ni scrapliftar min layout Badglädje.


Precis förut vill jag att ni mailar in ert bidrag till


Senast nästa söndag 29/6 kl 18.00 vill vi ha ert bidrag.

Och som de andra veckorna har någon chansen att vinna ett litet pris! :)


Den här veckan har vi fått in så många fina bidrag gjorde efter min skiss.

Därför är det svårt att utse en vinnare...

Jag och resten av DT måste fundera lite och så återkommer vi med en vinnare imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar