lördag 2 augusti 2008

Augusti kit 2 - Mette

Mitt DT-paket den här månaden var helt underbart!
Alla papper och dekorationer var i härliga jordnära färger som jag älskar.
Jag ville genast sätta igång och skapa! :)
Min första layout är på min dotter och hennes farmor...
Allt utom spets & band, pil, hjärtan, rubons och bookplaten är från kit 2!

Min andra layout är på min fina son!
Papper och dekorationer passade perfekt till det fina kortet på honom.
Allt utom knappar, pil och de ljusare bokstäverna finns med i kit 2.
Skynda er att köpa detta härliga paket! :)

1 kommentar:

  1. Helt bedårande LOer och vilken kit!
    Jag som har inköpsstop och användadetmanharperiod kan inte låta bli detta kit nu, attans!
    Jag älskar dessa blåa toner och nu efter att sett Mettes LOer så måste jag ha dom. Hur ska jag formulera det för min man??

    SvaraRadera