söndag 10 augusti 2008

Augustitema vecka 2!

Har gjort ett bidrag till rött/blått/svart/vitt/
och ser att jag är sent ute.
Skickar den ändå :)
och sätter tänderna i nästa utmaning.

Ylwa Blomkvist


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~

Mitt bidrag!
Hoppas att jag hinner vara med.
Akrylfärgen jag målat med är ljusblå:D
Kul utmaning!//Lilla katt


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
Hej! Här kommer mitt bidrag till Fialoppans färgutmaning.
Var verkligen ute i sista minuten
så jag är glad att jag hann få iväg mitt bidrag i tid.

En bra utmaning som var kul att göra.

Hälsningar Primia


~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~

Hejsan! Här kommer mitt bidrag
till färgutmaningen rött, blått, svart och vitt.
En kul combo
mvh Helena

~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~

Tyckte att dessa foto var perfekta till er färgutmaning....

Helena Påhlsson

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~

Tack för en kul utmaning!
Jag tycker att det är svårt att kombinera rött och blått snyggt
så för mig var det en utmaning
men jag blev ändå ganska nöjd med resultatet.
MissMian


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
Vilken kul utmaning att scrappa i färgerna: 
Röd, blå, svart och vit. Här kommer mitt bidrag.
Tyckte det passade så bra med denna färg-
kombination till slask och plaskkort.
Tack för inspirationen!
Kram Milla

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~

Färgtemat fortsätter! Denna vecka vill jag utmana er att scrappa med färgerna RÖD,BLÅ, SVART och VIT! Gör en layout, ett kort eller något helt annat, bara du använder dig av dessa färger.

Denna vecka utses en vinnare som får något skojigt från Skaparlusten! Mejla ditt bidrag till info@skaparlusten.se senast kl.18 nästa söndag ( 17/8).

Lycka till! /Fialoppan

4 kommentarer:

  1. Förra veckans utmaning var inten "tävling" va? :)

    SvaraRadera
  2. Nej, förra veckans utmaning var just en utmaning! Men denna vecka finns ett litet pris!

    SvaraRadera
  3. Verkar allt lite roligt - hoppas att tiden ska räcka till lite scrapp i veckan! Hur stor ska/kan filen vara?
    /yes

    SvaraRadera
  4. Har mailat in ett bidrag! Tack för inspirationen, riktigt kul att skapa efter bestämda färger!

    Kram Milla

    SvaraRadera