söndag 17 augusti 2008

Augustitema vecka 3!

Hej!

Här kommer mitt bidrag till gul-utmaningen.Superkul!Gult är en sån fin färg, den förhöjer de andra färgerna och det blir så glatt!Tack flr att ni anordnar dessa utmaningar, det är jättekul, jag har varit med i nästan alla, men inte vunnit, man kan ju hoppas :D *håller tummarna*//Lilla katt




'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Hej,

Härlig utmaning. Gult är verkligen inte fult utan riktigt kul att jobba med. Jag gillar det busiga och glada intrycket som man kan skapa med gult. Har kombinerat med turkost och lite rosa. Fotomattan har jag ritat och klippt på fri hand från ett Hambly transparency ark, allt för att förstärka det glada och busiga. Jättekul utmaning.

Kram Lotta



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Hej!
Här kommer mitt gula bidrag! Jag gillar verkligen att scrappa med gult eftersom det är en glad färg!

/MissMian




'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Här är mitt bidrag tlll utmaningen! Hade inget gult papper men lite gula dekorationer!


ulrika/scrappolina



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Hej!
Här kommer mitt bidrag till den "gula" utmaningen. Det blev verkligen en utmaning, de gula dekorationer jag ägde sitter nu alla på layouten.

Hälsningar Primia


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Hejsan Fia!

Här kommer ett bidrag till den gula utmaningen. Vet inte hur "strikta" ni är med färgförhållandena - en del av det gula hamnade under kortet på min LO. Jag har använt väldigt lite gult på mina sidor så jag får tacka för inspirationen att pröva på den färgen!

Hälsningar,
Pyzzlan (Petra Bengs)



'


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
hej igen !

tycker era färgutmaningar är så skojiga... gula papper hade jag nästan inga alls, fick rota i spillpappers högen... Men gula papper är ju ett måste till dessa gula foto...

MVH helena Påhlsson





''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Halloj!

Nej som sagt, gult är inte fult. Här kommer mitt bidrag. Jag ville promt ha svart titel men ville "gula upp" den lite så jag tog öljetthålslagaren och stansade ut på gult papper, limmade fast prickarna på bokstäverna och sedan duttade jag på 3D-lack.....puh, aldrig mer! =D

Kram Mia (joggemia)



'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Hej!
Här kommer mitt bidrag i temat gult! En lo med vår lille solstråle. :-)
Med vänliga hälsningar
Pia (engdam)


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Denna vecka är det GULT som gäller! Gult är inte fult och därför utmanar jag er att scrappa med denna soliga färg! Ni får mixa med vilka andra färger som helst men det ska synas att gult är huvudfärgen eller en av huvudfärgerna.

Vinnaren får ett gult paket från Skaparlusten! Eftersom Ilona åker på välförtjänt semester så mejlas bidragen till mig; fialoppansblogg@gmail.com senast kl.18 nästa söndag ( 24/8).

Lycka till! /Fialoppan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar