fredag 12 september 2008

Två skissbidrag!

Jag har fått in två bidrag till skissen. Det första är från Emma (ScräpEmma) som berättar:

"Tack för en snygg, och inspirerande (som alltid...) skiss. Hm...den inspirerade minsann till höger och till vänster, för Lon jag nu skickar är inte alls den jag först hade i huvudet, eller ens började på. men som det ju är, så hittade jag ett annat papper...och började klippa ut lite...och så blev det en himla massa chalking...helt oplanerat...och några blommor Ja, så det kan gå ;-)

Perioden då jag väntade vårt första barn är nog den bästa i mitt liv, skulle jag tro. Som det känns just nu, i alla fall. Jag mådde så bra, och kände mig så otroligt harmonisk - något som varit sällsynt i mitt liv. Det var inte bara själva graviditeten som var bra, utan allt runt om i livet stämde så bra just då."



Visst är Emmas lo helt underbar? Jag blir alldeles till mig att min lilla skiss kunde inspirera till detta!

Nästa bidrag är från Gabriella och den är precis lika underbar den!

Så här skriver Gabriella:
"Är en nybörjare som gillar utmaningar. Här kommer mitt alster."mystid" - mysigaste tiden på dagen för Josefina och mamma.Blå basic, möstrat papper, blingat M-monogram, spets, band, och blommor."

Nu önskar jag er alla en riktigt skön helg och så hoppas jag att ni inte glömmer min andra utmaning... min liftutmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar