måndag 8 september 2008

Utmaning - lift

Som jag nämnde vid förra utmaningen går september månad i tidens tecken. Ett tidstecken är åren som går och födelsedagarna som tycks passera i allt snabbare takt ju äldre man blir. Jag upphör aldrig att förvånas över att det snart är 40 år sedan jag föddes och inte 23, så som det känns.

Månadens kit no 1 från Skaparlusten är ett helt fantastiskt kit, till brädden fylld med vackra papper i höstens färger, dekorationer som kan altras för att passa perfekt, självhäftande siffror, knappar, blommor, kuvert och handgjorda papper att skapa grattiskort av och sist men inte minst, klockstämplar!

Kittet var som gjort för en layout jag haft i huvudet länge, men som inte förrän nu fått de rätta fotona och farmför allt den rätta omgivningen. Det blev en layout till min BOM, om 40 år som ibland känns som 23. Nu utmanar jag dig att lifta den här layouten. Använd de delar du känner inspirerad dig!

Du har hela månaden att skapa!



Inga kommentarer: