lördag 11 oktober 2008

Bidrag till Materialutmaningen

Nu är det dags att avslöja vem som har en liten present
att invänta...Denna gången tog jag lite hjälp av Mette i gänget
o det visade sig att vi tyckte lika. Alla bidragen är kanonläckra o
det är verkligen inte lätt att bara utse en men men.
Den som ska maila Ilona är...

MARIE/ PRIMIA

Stooort Grattis!!



Anneh är det som skapat så här färgglatt:

Har knycklat lite på wellpapp och rivit kanter och kladdat med rött och blått.Tyllen som material gör en kul kontrast till wellpapp och akrylfärg.Det blev inte så mycket dekorationer för jag ville ha fokus på bilderna somtalar för sig själva, tycker jag.


Tack Anne!!


Femte bidraget har landat, Marie/Primia skriver så här:

Här kommer mitt bidrag till utmaningen med wellpapp, akrylfärg o tejp. Även om jag var ute i sista minuten så var det roligt som attan att sitta o kladda och riva.Har målat med röd akrylfärg på wellpappen i bakgrunden, skvätte också med lite brun färg. Har använt mig av "streckkodstejp" i underkant av fotona.



Tack för ett kladdigt bidrag Marie ;-)


Maja Stokk är fjärde kvinna ut, hon har byggt upp en vacker
tavla...bit för bit ;-)



Tack Maja!!

Bidrag nummer 3 står Helene Siermans för, hon kladdade,
fäste en bit wellpapp o när hon letade efter tejpen fann hon
silvertejp...coolt!!



Tack för ditt bidrag Helene!



Bidrag nummer 2 har Helena Påhlsson "kladdat" med ;-)
Så här skriver hon i mailet:
Vilken rolig utmaning !! Precis vad jag behövde... få kladda av mig lite grand...släppa pressen och bara ha skoj... tänk att man blir nöjd ändå!!

Tack för ditt bidrag Helena, och visst är det väl en skön känsla?!!

Puh...precis när jag började bli lite orolig för om jag inte skulle få
nåt bidrag till min utmaning denna veckan så trillade detta kort ner..
Tack Pyssellina för ditt bidrag..o för att du stillade min oro!!





Kom igen nu tjejjer o killar..lite sugna blir ni väl på att kladda loss med färger?
Kramen // Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar