onsdag 22 oktober 2008

Utmaning 4

Oktober närmar sig November o det är dags för mig att
lägga upp min sista utmaning till er.
Denna gången stod det helt still i mitt huvud, kom inte på
något som kunde vara kul. Jag ritade upp skisser o velade,
skulle vi kladda mer med färg, kanske en pappersutmaning?!
Till sist kom jag på det, denna gången ska ni:

♥Skapa med TYG.

Jag håller inte fast vid att allt jag skapar måste vara syrafritt.
Det skulle inte få igång mig, jag vill inte vara låst i mitt skapande
för då skulle jag nog inte bli nöjd..jag vill skapa fritt, med material
som känns rätt o spännande..men det har ni nog märkt nu va?!
Så fram med tyget..kanske en duk, en ficka, eller som jag..
en hel bebisbody!!
Scrappa på det som en bas, eller med det som dekoration.
♥Jag vill att tyget ska vara bland det första man ser på ert alster!!


Jag själv scrappade en av den första bodyn vi köpte till vår Neo
efter att han var född, storlek 50-56 som vi hade med oss till BB
var på tok förstora så vi fick jaga 44:or ist.
Galet litet va?
Pompomband, spets o tyll fick oxå vara med o trängas.
Får se om jag kan knöla ner denna i hans album, den väger rätt tungt
o med alla lager av band gör den rätt tjock..får nog sätta upp den på
en vägg i hans rum ist.

Som vanligt mailar ni ert bidrag till mig fruanna @ gmail.com
Jag vill ha ert bidrag senast den 30 Oktober.
Vinnaren får en liten gåva från Ilona.

3 kommentarer:

  1. Så otroligt superhäftig layout. Det var det läckraste jag sett. Hoppas det är okej att lifta, för en sådan tavla skulle jag också vilja ha i barnrummet

    SvaraRadera
  2. Tack söta ni...
    Lifta på bara Nick..o glöm inte att visa upp resultatet!!
    Kram// Anna

    SvaraRadera