fredag 14 november 2008

Bidrag till Färgutmaning - SVART!

Hej!
Här kommer mitt bidrag till färgutmaningen. Jag nappade direkt
då jag dels redan hade en färgkombination i huvudet med
utmaningens färger som jag tycker är snygg
samt att jag behövde börja med julkorten och hade bestämt mig
redan innan för att inte använda basic färgerna för julen.
Jag hoppas dock ändå att jag lyckats förmedla värmen de flesta
av oss känner i juletid...
Jag vill för övrigt berätta att det är den första utmaning jag
medverkar i samt är det första julkort jag gjort sen jag
började med scrap&kort tillverkning, känns kul! :)

Lisa Häll
Tack för ditt bidrag Lisa!
Den lyser varm o go!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej!
Ännu en rolig färgutmaning! Här kommer mitt bidrag.

Hälsningar
Anne/anneh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ett helt blomsterhav......
...från "La Vikinga"
(Charlotta)Tack!
Det lyser verkligen i höstmörkret!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ännu en härlig LO!
Från Martina Axell.

Tack Martina!
Man längtar till sommaren.........

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Här är mitt bidrag i svart CS tävlingen!

Jag har använt mig av sassafras lass papprena "Robotics" och
Rub-on från Kaiser Craft (journallingrutan),
chipboardbokstäver.... kommer inte ihåg märke
och Sakura micron svart penna 0,2 och
signo white uniball penna, doodlad ram.
Inkat med "Black soot" Tim Holtz distress ink pads.
Hålen i papprena är gjorda med
Silent setter! /Pia Åstrand

Tack Pia!
En härlig Lo som lyser upp höstmörkret!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ett enkelt kort mitt i prick!
Från Karin/ kajsaloppan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det har kommit ännu ett bidrag till Fialoppans färgutmaning.....

...från Jessica Sipola!


Tack Jessica!
Verkligen små Sötnosra!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Woww! Här går det undan......

Hej!
Här kommer mitt bidrag till färgutmaningen.
Det blev en LO till min BoM om böcker. J
ag har använt papper från Basic Grey- Ambrosia- Serien.
Tack för en rolig utmaning!

Hälsningar
Ulwa Wallin

Tack själv Ulwa!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Här var det snabba ryck! Det gillar vi......
Ulrikas egna ord...

Hej!
Men självklart måste jag ju vara med även på den här utmaningen,
detta var ju jättekul! Det blev ett julkort såklart :-)
Jag älskar svart cardstock! Använder det nästan jämt...
Detta kortet blev ett embossat med rött i det stämplade rutmönstret
som också är upphöjt med distanskuddar,
en dubbelhäftande tejp som "doppats" i småpärlor runt
om som ram och så några urstansade röda ovaler.
Lite gloss såklart...

Hälsningar Ulrika

Tack Ulrika! Läckert!

4 kommentarer:

fialoppan sa...

Oj, här gick det undan! Jättefint kort!

Emma sa...

Men så läckert kort!! Både traditionellt och inte... Häftiga cirklar :)

Emma sa...

Åh, det har ju trillat in fler läckra bidrag sedan jag kikade sist :)
Blir verkligen sugen att försöka hinna med ett bidrag. Svart CS och rött/orange är ju onekligen läckert...

Anonym sa...

Oj, vilken massa härliga bidrag!