lördag 3 januari 2009

Januari-Fialoppan













Denna månaden fick vi välja ett album eller annat att altra. Jag valde ett chipboardalbum, en massa dotted swiss från Bazzill, ett par papper från Sassa Fras Lass och gröna och turkosa blingstenar. Jag gjorde ett album som jag tänkt fylla med roliga och kloka saker som Albin säger. Jag gjorde ett par extra sidor att skriva på och ev så kommer fler foton att sättas in.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad det ska stå på framsidan...får tänka lite till! Det ser kanske lite tomt ut men det kommer att fyllas snabbt med tanke på vilken liten babbelkille vi har.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar idé. Det är ju den där boken man så ofta saknar. För om man inte skriver ner de där underbara kommentarerna så riskerar man att glömma dem.

Emma sa...

Aaaahh, en sån häftig idé!! Jag, som blev helt fast på detta med minialbum, har bara en sak...nej två saker att säga:
1. Kanonläckert!!
2. Liftvarning!!!

Jane.D sa...

Vilken fantastiskt underbar idé!
Jag bara måste göra ett sånt här album, har en liten "snackebyxa" här hemma som ofta kommer med de gulligaste och roligaste kommentarerna som jag absolut inte vill glömma bort.

Tack för inspirationen!

Anonym sa...

Gryyym FiaLoppan!!!
Självklart måste även jag ha ett sånt album..

Anonym sa...

Vilket kanonfint album!