onsdag 21 januari 2009

Strul som leder till nåt kul!!

Ja ibland strular det till sig i beställningarna.....saker tar slut eller blir fel!
Jag försöker alltid lösa det på bästa sätt och ibland blir det över förväntan.
Som denna gången!

Här delar vi med oss av resultatet!

Nu är jag tillbaka efter en underbar semestervecka
på Gran Canaria och tänkte att jag som utlovat skulle skicka
över några bilder till dig.
Bilderna är av minialbumet som jag skapade efter
”överraskningspaketet” du
skickade till mig efter UTEE-pulver historian :-).

Hade först tänk använda mig av fler metallsiffror men
jag fick bara inte till det,
nu ligger planerna för siffrorna på en LO- istället.

För övrigt är alla papper, blommor, bling,
journalingkort samt overlays
från ett av månadspaketen du hade i höstas.

Ha det så gott.
Kram från Karolina






Tack söta Karolina för att du delar med dig av
ett underbart album med din vackra familj!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Men heeeej Karolina. Jag har snokat o snokat i din blogg o sett sneek-peeken...så var det hit den skulle...kul!!
Kanonfint album!!

Anonym sa...

Vilket helt underbart album!!!!
Jag fick det där månadspaketet som mitt DT paket och jag älskade allt i det! :)

Kram!!!!

Monika sa...

Å så vackert minialbum!!!

Emma sa...

Wow, vilket minialbum!! :) Supersnyggt!