måndag 26 januari 2009

Vi säger välkommen till Ulrika/Mysmumlan!

Alla vi här på Skaparlusten hälsar Ulrika välkommen till oss!!

Vi gläds över att Ulrika vill vara en del i vårt glada DT-gäng.
Här visar vi hennes första alster
som hon själv berättar om......

Hej alla pysslare!

Då var det dags att visa min första lo på min lilla dotter
Ängla som ny DT till Skaparlusten!
Känns väldigt roligt att få vara med i detta duktiga &
inspirerande gäng! =)


Jag har använt mig av pappret Rue 88 "Rendezvous"
& Cavalier Collection "Riviera"från Prima marketing som är så läckert!
Notpapper & lite loppis fynd varav en är en biljett som jag tycker är så snygg!
Alla papper är ruggade & distressade runt kanterna.

Jag använde även crystal swirls "topaz" som är ett måste! ;)
Längs höger kant har jag gjort hål med tången& dragit igenom
natursnöre, tyll som är urkul att jobba med.

Blommorna kommer från Prima & är chalkade runtom,
jag har oxå använt crystal brads & gammeldagsabrads från MM.

Iövre vänstra hörnet kan ni se en liten ängelberlock som hänger i en klädnypa
som jag distressat, lilte spets lyckas jag klämma in, en swirls som egentliigen
är en smyckesdel.

Siste men inte minst så har jag gjort en liten klocka som jag
dekorerat med de undrabra Tim Holtz Sprocket & Game spinners & använt crackle
accents för att få en gammal look.

Jag föreslår att ni genast ta en titt i butiken på detta underbara material! =)
Hoppas att jag satt igång eran skaparlusta nu!

Kramar Ulrica "Mysmumlan"

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Wow - det var en nyyydelig LO:)

Anonym sa...

Välkommen hit till oss Ulrica! :)

Kram!!!!
Mette

Emma sa...

Så underbart att få se dina fantastiska alster även här!! :)
Den här layouten är helt otrolig, du har sådana fiffiga idéer, får till allt så fint!!

Anonym sa...

den var såå härlig att jag bestämde mig för att scraplifta.. =) tack för underbar inspiration..