måndag 2 februari 2009

Mysmumlan förför oss!

Så nu var det dags för mig igen att visa mitt senaste alster.

Det blev en lo på min dotter Nathalie när hon var 2 år
med texten "Love is all you need".
Idag är hon 14 år & behöver minst lika mycket kärlek! ;)

Jag har använt papper från Prima Marketing
som är alldeles fantastiskt!
Alla papper är ruggade & distressade, wellpapp som är målat med
akrylfärg & krackeleringslack, gammeldagsa papper med
text & rulle är "lopppisfynd" öljetter med som
är snörat med naturband, detaler urklippta ur papper
från Websters pages, härliga crystal swirls,
blommor från b.la. Prima,
samt fjädrar & lite annat smått & gott!
Fågeln har jag distressat & lagt på crackle paint, snyggt
va!

Nu hoppas jag att jag att alla får en härlig scrapvecka!
Kramar Ulrica "Mysmumlan"

1 kommentar:

  1. Det är, som alltid, en helt underbar layout!! Ditt sinne för detaljer och din förmåga att rugga upp och smutsa ner papper...helt otroligt!!

    SvaraRadera