måndag 23 mars 2009

Isabella

Ja ni läste rätt, och jag har inte stavat min dotters namn fel. Jag syftar på Prima Art Stiches Isabella (finns att köpa till ett riktigt bra pris på Skaparlusten). Jag finner inte ord för att beskriva den så istället tänkte jag låta bilderna tala den här gången.



Förutom detta gudomligt vackra papper har jag även gått lös på layouten med Pear Marker, behöver jag säga att jag är kär? Jag fullkomligt älskar denna lilla tub som så lätt gör helt perfekta små pärlor. Vill man inte chansa på att placera dem direkt på layouten går det alldeles utmärkt att dutta dem på en oh-film, låta torka och sedan klippa ut och sätta fast på rätt ställe. På det viset kan man dessutom rita upp sitt mönster på ett vanligt papper först. Jag testade detta och gjorde små snirklar men när jag skulle sätta fast dem hittade jag ingen lämplig plats på min layout. Till min egen förvåning lyckades jag alltså behärska mig.

Bilderna är klickbara

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jättefin!!1
Pearlmaker visst är dom sköna. Har provat en gång. Ska inhandlas när det färdiga blinget tagit slut...

Kramizzzzzzzzzz

Emma sa...

Den är helt enkelt underbar, vilka härliga färger!! Hm.... pearlmaker låter mycket intressant...:) Och tack för fiffigt tips!!!