måndag 2 mars 2009

Mer Marrakech...:)

Ännu en layout med papper, rubons och knappar från Basic Greys serie Marrakech. Tokälskar den blå färgen!! Och jag som nästan aldrig scrappar i blått...



En superenkel layout, men som jag skrev i mitt förra inlägg: jag tycker inte alltid det behövs så mycket, framförallt inte med färger som dessa :)



Jag fick en flaska Distress stickles i mitt kit, och den har jag provat på rubriken. Det kanske inte syns så bra på fotot, men det är en sådan läcker effekt!! Inte väldigt glittrigt, utan lite lagom.

Ha det fortsatt trevligt där ute i stugorna :)
På återskrivande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt Emma..o den där blå färgen är inte att leka med, grym!

Smulan sa...

Underbar blå färg. Vad fint det passade med badbilden till för visst för dessa papper/mönster tankarna till ett badhus i mellanöstern!? Håller helt med dig om att den hör sidan behöver absolut ingenting mer, det är superfin! Å så fick du ju till det med rubriken också... :D

Anonym sa...

Så himla fin! Gillar verkligen allt det blå! :)