söndag 1 mars 2009

Överkalix goes Marrakech!!

Tidigare i veckan skickade Ilona mig helt underbara papper, rubons och chipboard från Basic Greys kollektion "Marrakech"!! Dagen efter paketet landat i min brevlåda scrappade jag tre snabba layouter, för med dessa härliga färger behövs inte så mycket... Här kommer den första layouten jag gjorde. Tyvärr gör fotot inte färgerna rättvisa, men ett hum får ni nog...



Jag har bara använt material från kitet, och jag som älskar knappar fick en hel påse att leka med!! :)

Hoppas ni alla mår gott, och att ni, liksom vi, har ett underbart vårvinterväder. Inte lika varmt som i Marocko, men ändå.. ;)
På återskrivande!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättesnygg layout och så sött foto!! :)

Kamilla sa...

WOW vad fint!!
Jag gillar knapparna och att du gjort en "ram" runt ett osynligt papperet :D