fredag 13 mars 2009

***Sweetheart***

Hej på er!
Det är helt otroligt, förra månaden fick jag ett superfint månads kit. Denna månad kom ännu ett alldeles grymt kit som man bara måste skapa av!! Kan liksom inte hålla fingrarna borta! ;) Det är papper från Kaiser som är gudomliga..så det passade alldeles utmärkt till en LO på min dotter Emilia "sweetheart" Som för övrigt alltid är en riktig gladskit!!! =) Jag är verkligen fast i den här slitna ruggiga stilen, det är vansinigt roligt men jag tänkte nästa gång försöka bjuda på en annan variant. Omväxling förnöjer! =)

Nu önskar jag er alla en riktigt lång & skön
helg! (hoppas det blir mkt scrappat!) ;)
Kramar Ulrica "Mysmumlan"

6 kommentarer:

  1. Åååååh...underbar!! Vilka detaljer, vilken helhet!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt vackert och så romantiskt!

    SvaraRadera
  3. Jättefin, som alltid.

    SvaraRadera
  4. Superfint! Stackars papper... men läckert som tusan blev det! ;)

    SvaraRadera
  5. Mmmmm så fin! Underbar!

    SvaraRadera
  6. Vacker!!!! Några andra ord behövs inte!!!!!!

    Kram

    SvaraRadera