tisdag 7 april 2009

All the time in the world



Jag är ledsen men jag misslyckades. Trots att jag verkligen försökte!

Jag försökte verkligen skapa en stilren och enkel layout så att alla vackra papper från Skaparlustens stora aprilkit verkligen skulle synas! Men jag misslyckades. Medan jag satt där och planerade och försökte så tänkte jag att… ja en liten blomma kan ju inte skada. Så jag la dit en. Och sedan en till… och en till… och, ja ni förstår va? Helt plötsligt satt jag där med ännu en överdekorerad layout. Och ska jag vara helt ärlig så gillar jag nog blommor i massor, rivna kanter och annat smått och gott.

De små minirosorna ingår i kitet men de andra blommorna hittar ni här och här, och tyllen finns här.

Fjärilarna, tagen och titeln har jag skurit ut med min Gazelle som jag desperat försöker bli vän med. Fjärilarna är en font som heter Butterflies och du hittar den på dafont.dom. Fotoramen är från ett digitalt kit.

3 kommentarer:

  1. Jamen den är ju helt underbar!! Och det där kanonfotot på dig...och så har du med den där fina sömmen igen (nej, har inte provat själv än) och alla andra fantastiska detaljer man inte kan se sig mätt på.
    Wow!! :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst misslyckade du totalt med att göra en enkel LO, men hallå den blev ju fantastisk! tycker iallafall Nilla

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att du misslyckades, så får inspieraras av dina fantastiska layouter :)

    SvaraRadera