fredag 10 april 2009

Beautiful



Det här är min andra layout från Skaparlustens stora kit och återigen får jag skämmas för trots att kitet är massivt så har jag inte lyckats hålla mig bara till dess innehåll. Jag har kompletterat med bokmärket och de blommor som är runt omkring, med rosett och den rosa CS-en. Allt annat finns i kitet. Rubriken och fjärilen har jag klippt ur en av de vackra papprena som ingår som är från Websters Pages – en ny favorittillverkare av papper för mig!

Jag gillar förresten verkligen den här bågkantade Bazillen som ingår i kitet. Den är lite mindre i storleken än 12x12 vilket gör att jag kan använda den som den är! Det är nämligen så att jag måste skära ner en halv centimeter på bredden av varje layout för annars går de inte ner i mina plastfickor, hittills har jag alltså inte kunnat använda alla vackra papper med olika mönsterskurna kanter som bakgrund, men denna funkar!


3 kommentarer:

Emma sa...

Helt underbar!!! Både mycket du, och annorlunda du :D Och vilket foto på I...!!!

chalin sa...

Den är ju helt underbar =)

Mette sa...

WOW! Helt underbart vacker!