torsdag 2 april 2009

En BOM-utmaning

Ni har väl inte glömt att scrappa till era BOM-album?
Här kommer iallafall en utmaning till er alla.
Jag vill att ni skapar en layout med temat
Jag duger
Ofta glömmer vi att tänka på hur bra vi är själva...
Så på den här layouten vill jag att du "hyllar" dig själv, för du är ok precis som du är! :)
Här är min layout med det temat
Ni har till nästa torsdag - 9 april - på er att skapa.
Skicka in ditt bidrag till mettek@telia.com eller info@skaparlusten.se
Vi kommer att lägga upp era bidrag här på bloggen allt efter de kommer in.
Vi kommer att kora en vinnare som vinner en liten överraskning. :)
Så kom igen! Häng med!
Jag ser så framemot vad ni alla kommer att hitta på.

1 kommentar:

Emma sa...

Den är så vacker, Mette....eller: DU är så vacker!! Det är ett sådant underbart foto, och så perfekt "inramat"

Och så kloka ord. Det är så synd att alltför många av oss måste lära oss det som borde vara självklart.
Toppenbra utmaning!!