torsdag 30 april 2009

It´s very...orange....

Ni har väl inte missat Ilonas monokromatiska utmaning????
Själv har jag så svårt att skapa på detta vis, så det är verkligen en utmaning för mig... Sedan är det ju olika hur hårt man tolkar detta med monokromatiskt, men Ilona svarar på frågor om ni är osäkra!!!




För mig blev det orange, helt enkelt för att jag hade flest helorangea papper. Sedan skulle ju rubriken gå i samma färg, så då får den bli efter vilka bokstäver som finns kvar *skratt*
Vi kallar lillan "Poppsi" (uttalas med o, inte å), bland många andra namn, men här fick det stavas med z ;)
Ni får ursäkta de blaskiga färgerna, de är lite roligare irl.

Ha nu en riktigt mysig valborg, allihop!!!
På återskrivande :)
//Emma

1 kommentar:

Annyt sa...

Snyggt jobbat Emma!!
Poppsi kallar jag min pappa för ibland...fast med ett å då!
Ska kolla igenom mina lådor o se om jag får fram nåt monokromatiskt jag med!
Kram// Anna