torsdag 23 april 2009

Mer härlig inspiration från bilden!

Ännu en härlig layout att inspireras och bli glad av!
Och så många det är som får vårkänslor........

Så här säger vår nästa "inspiratör"....

Hejsan!!

Först när jag såg bilden, kom känslan av VÅR in i min själ.
Sen såg jag de fina gardinerna på vänstra sidan, och började leta i min hög av papper..
Hade jag inte ett papper som nästan såg ut så?!... Jo men visst.
Jag gillar lime!!..
Och i denna LO, fick det bli en kombination med lime och RÖTT,
och lite svart..... Jag tycker det funkade faktiskt..
Det röda "hettade" till det lite. Ett svartvitt foto på vår lilla goding,
som visar vilken flirtig liten fröken hon faktiskt är.

Håll till godo!!
Gabriella "rackarungen" Petri

En riktigt lyckad kombination av färger.
Och vilken bild...tösen ser ju ut som mamma kallar sig....rackarunge!

Tack Gabriella!


...och bilden som inspirerar...

1 kommentar:

  1. Men vilken läcker LO!! O jag älskar både ricrac o knappar!

    SvaraRadera