söndag 7 juni 2009

Juni STORA paket


Wow!

Det är det enda jag kan säga om Junis stora månadspaket.
Det är fyllt till bredden med härliga papper från Basic Grey Wisteria och Déjà View Timeless.
Underbara Dotted Swiss.
Och så en massa härliga dekorationer.
Kan det bli bättre?

Nej, knappast.

Hittills har jag hunnit med att göra två layouter med kitet, men jag lovar er att det snart kommer mera.

Den första layouten är på mina söta lilla systerdotter Tyra.
Att scrappa i lila har jag faktiskt aldrig gjort förut.

Men oj, vad lätt det var med dessa underbara papper från Basic Grey Wisteria.
Allt på layouten är från paket utom fjärilen och bokstäverna.


Sen har jag även gjort en layout med min älskling.
Här har jag använt de grymt fina pappren från Déjà View Timeless.
Jag har sprutit min cardstock med Glimmer Mist för att få en lite extra känsla.
Här kommer också allt från paketet utom bokstäverna, rubonsen och ord-tagen...


Skynda dig nu in i shopen och köp ditt eget kit!
Du kommer inte att ångra dig.
Men gör det nu, så att de inte hinner ta slut. :)


2 kommentarer:

Emma sa...

Mette, wow, så snygga alster :) Och vilka färger på den övre *mums*

Malin/malwa sa...

Läckra LOer!

*sitter vid postlådan och väntar på mitt paket*