torsdag 4 juni 2009

***Min lilla Ängel***

Har gjort en lo på min dotter Ängla, älskar verkligen detta härliga foto! =) Det rosa bakgrundspappret är ur serien Bittersweet från Basic Grey, formen har jag klippt ut själv, det blommiga är från Scrap Works, wellpapp & fågeln har jag målat med akryl & krackeleringsfärg, fågeln kommer från Maya Road, ängeln är av gips, ramen med texten "du är en ängel" är stämplad & embossad, blommorna kommer från prima med snygga brads i, tyll, härlig bollfrans runt kanten på layouten, såklart har jag ruggat & distressat alla kanter på pappren! ;)






Hoppas att denna gav er lite inspiration!


Kramar Ulrica "Mysmumlan"




3 kommentarer:

  1. Underbart vacker, och alldeles fantastiska detaljer :)

    SvaraRadera
  2. Oh la la vilket ögongodis åter igen Fantastiska detaljer och underbart glatt feelgoodfoto! Underbart :)

    SvaraRadera
  3. wawwww siger jeg bare hvor er den dog smuk

    SvaraRadera