torsdag 23 juli 2009

Mer från juli månads stora kit



Vi var i Hagaparken i våras och jag fick med mig en hel hög med, i mitt tycke, underbara foton. Det här är ett av dem och naturligtvis är det scraptokiga fotograf-wannabe-mamman som tvingade barnet att posera, vilket barnet gjorde med den äran. Sedan dess har jag fotot hängt med, utskrivet och färdigt att scrappas utan att det blivit av bara för att jag aldrig lyckats bli säker på vad jag ville säga med layouten, för fotot krävde en mening kände jag. Jag är inte helt övertygad om att detta är slutversionen, kanske kommer fotot att dyka upp igen, vem vet.

Det mesta av materialet jag använt finns med i juli månads stora kit från Skaparlusten, och jag behöver knappast tillägga att det finns massor med godis i det kitet? Gudomliga papper i mängder och dekorationer i överflöd. Det här är min andra layout av kitet men det kommer garanterat många fler!




1 kommentar:

  1. Så vackert! Blått och rött mmmm ögongodis. Fotot är verkligen hur fint som helst!

    SvaraRadera