tisdag 7 juli 2009

Mer från julis lilla kit!

Här kommer ännu en LO från juli månads lilla kit. Eller lilla och lilla...om sanningen ska fram så är det inte bara fantastiskt komponerat, utan också mycket välfyllt...




Här har jag lagt till den svarta delen av rubriken, mest för att jag ville ha mer betoning på den delen av ordet. Ja...jag är ju lite svag för ordvitsar, en del betydligt mer långsökta än andra *host*



Jag är ju ingen fjärilsmänniska (om det nu finns något sådant?), men på denna LO tyckte jag ett par fjärilar skulle passa bra... Jag klippte ut dem ur ett av de mönstrade pappren och kladdade på Crackle Accents. Detta gjorde också att pappret krullade sig lite lagom, så fjärilarna fick liv.


Lite bling för att mjuka upp den väldigt svarta rubriken...

Må nu så gott allihop!! Jag hoppas ni hittar scraptid mitt i alla sommarbestyr, alla besök, och allt resande :)

Inga kommentarer: