tisdag 11 augusti 2009

Då är det dax med lite flyttbilder igen!


Eller - det kanske är fel att kalla dem flyttbilder...det känns mer som kaos!
Jag är nämligen den som plockar fram allt, hänger upp och känner efter. Om det inte känns rätt flyttar jag och möblerar om. Och det har jag gjort ett antal gånger nu....

Med stegen i högsta läget springer jag upp och ner, fram o tillbaka och runt, runt, runt!





Jag har ju alldeles glömt bort att visa vad jag har utanför!
Snart dax att skörda detta!


Det var rapporten för denna gången!

Huvudsaken är att det är någorlunda färdigt till på LÖRDAG - sen kan jag möblera om igen.... Jag hoppas att det är någon av er som dyker upp på lördag eller söndag....då är det värt allt springande och kånkande....

PÅ LÖRDAG HÄNDER DET!
VÄLKOMMNA!

Ilona



6 kommentarer:

  1. Mmmmm, ser härligt ut! Både *i* och *utanför* butiken. :)
    Himla synd att jag inte har möjlighet att ta en sväng till Skåne "bara-sådär" i helgen (det känns lite långt "bara" för ett butiksbesök ;) )...

    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Åh, så mysigt det ser ut att blir! Tyvärr kan inte heller jag komma på lördag då jag bor i Luleå... :( Hoppas på semester söderut nästa sommar och då vill jag komma. :)
    Lycka till vännen!

    SvaraRadera
  3. ÅH redan?! Kanske blir det en tur inom. :-D Ser himla fint ut redan.

    SvaraRadera
  4. Ser jättefint ut...

    Hoppas så att jag kan kika in om på lördag ser lite tajt ut men jag ska försöka :)

    Sommarkram Anki
    Ystad

    SvaraRadera
  5. Men jag vet itne var lokalen är, hur ska jag hitta dit? Jag som knappt lärt mig var du bor, hihi. Ett scrapsvacka på ett halvår är som bortblåst och jag ska självklart hälsa på dig på lördag!

    Kram Irina

    SvaraRadera
  6. Jag har haft förmånen att få en smygkik IRL och jag säger bara WOOOOOW! Mysigare butik får man leta efter! Kan ni inte ta er dit i helgen så MÅSTE ni ta er dit någon annan dag, det får inte missas ♥ Lycka till i helgen, Ilona. Önskar jag kunde komma!

    SvaraRadera