måndag 17 maj 2010

Websters



Websters pages hör till mina absoluta favorittillverkare, jag älskar både framsidor och baksidor. På den här layouten har jag utnyttjat ett av papprena maximalt och använt både fram- och baksida. Materialet ingår i Maj månads stora kit. Prickigt är jag som bekant svag för och när Dt-kitet från Skaparlusten sammanföll med mitt köp av ny prickig bordsduk var det bara att beordra dottern att posera.

Rubrikens bokstäver har jag gjort själv, skrivit ut, sedan klistrat på flera lager av cardstock och därefter lagt på vad som en gång hette dimensional magic. Numera har det säkert ett annat namn. Den stora blomman i mitten har jag gjort själv och de tecknade blommorna är nedladdade från internet.

3 kommentarer:

  1. Härlig LO. Du är verkligen en mästare på LO´s Monika!!

    Ha det bra

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Underbara egna dekorationer! Supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. Som alltid jättesnyggt!

    SvaraRadera