lördag 17 juli 2010

Canvastavla med DCWV

När jag hälsade på Ilona i butiken häromdagen hade hon precis fått hem underbara nya papper från DCWV och jag fick några av dem med mig hem tillsammans med en canvastavla och lite annat smått och gott. Jag har aldrig gjort en canvastavla förut och var jättesugen på att testa, så jag satte mig samma kväll så fort barnen somnat- och jösses vad kul det var!

Pappret är fantastiskt fint med många detaljer i guld och olika nyanser av brunt. Notpappret är Vintage Paper Layer från Glitz.

Epoxybokstäver från DCWV matchar pappret perfekt! Fjärilen från Inkido är stämplad med transparent dyna och embossad med rosa glitter-pulver.


Älskar alla dessa underbara rosor och blad! Det finns färdiga bladrankor, men jag hade ingen så jag gjorde egna- superlätt! Tavlan var superkul att göra så det kommer garanterat bli fler!

1 kommentar:

Anki sa...

WOW vad läckert med en canvas!

Gillar helheten!